Finalizare studii licență

 
EXAMEN DE LICENȚĂ, SESIUNEA FEBRUARIE 2024

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR PROMOŢIEI 2023

ŞI A CELOR DIN PROMOŢIILE ANTERIOARE

EXAMEN LICENŢĂ/DISERTAŢIE

– sesiunea februarie 2024 –

 

Perioada de înscriere la examenul de licenţă/disertaţie: 21.02 - 23.02.2024
Examenele de licenţă şi disertaţie se vor susţine în perioada 26.02 - 29.02.2024 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, R.I.S.E., T.O.A.S., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.), şi 28.02 - 1.03.2024 (Artă sacră). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.
Înscrierea la examenul de licenţă / disertaţie se va face la secretariatul F.I.F.T. (sala AS007) cu următoarele documente:
  • cererea de înscriere la examenul de licenţă / disertaţie completată cu datele personale (documentul se gasesşte la secretariat);
  • fişa de lichidare (documentul se gasesşte la secretariat);
  • acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare;
  • lucrarea de licenţă sau lucrarea de disertaţie printată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf);
  • chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă/disertaţie (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare);
  • 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (doar pentru absolvenţii de studii universitare de licenţă, nu şi cei de la master).
Absolvenţii din promoţia 2023 care nu vor susţine examenul de licenţă/disertaţie în sesiunea februarie 2024, vor putea susţine examenul de finalizare a studiilor în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.                                                                                                                                                                                                                                                                    
Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată. 

 

   DECANATUL
 
 
Documente necesare înscrierii la examenul de licență/dizertație:
Anexa 1 - Fișa de înscriere la examenul de licență
Anexa 3 - Avizul îndrumătorului pentru depunerea lucrării de licență/dizertație
Anexa 4 - Declarația anti-plagiat
 
 
 
 
EXAMEN DE LICENȚĂ, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2023

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR PROMOŢIEI 2023

ŞI A CELOR DIN PROMOŢIILE ANTERIOARE

EXAMEN LICENŢĂ/DISERTAŢIE

– sesiunea septembrie 2023 –

Perioada de înscriere la examenul de licenţă/disertaţie: 04.09 - 05.09.2023

Examenele de licenţă şi disertaţie se vor susţine în perioada 06.09 - 08.09.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, T.O.A.S., R.I.S.E., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.) şi _____________ (Artă sacră). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.

Înscrierea la examenul de licenţă / disertaţie se va face la secretariatul F.I.F.T. (sala AS007) cu următoarele documente:

  • cererea de înscriere la examenul de licenţă / disertaţie completată cu datele personale (documentul se gasesşte la secretariat);
  • fişa de lichidare (documentul se gasesşte la secretariat);
  • acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare (se leagă în lucrarea de licenţă);
  • declaraţia antiplagiat (se leagă în lucrarea de licenţă);
  • lucrarea de licenţă sau lucrarea de disertaţie printată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf) (nu se lipeşte CD-ul de copertă);
  • chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă/disertaţie (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare);
  • 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (doar pentru absolvenţii de studii universitare de licenţă, nu şi cei de la master).

Absolvenţii din promoţia 2023 care nu vor susţine examenul de licenţă/disertaţie în sesiunile iulie şi septembrie 2023 şi februarie 2024, vor putea susţine examenul de finalizare a studiilor în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.

Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată.

                                                                                                                                                                              DECANATUL


EXAMEN DE LICENȚĂ, SESIUNEA IULIE 2023:
Documente necesare înscrierii la examenul de licență/dizertație:
ÎNSCRIEREA LA EXAMENUL DE LICENȚĂ, IULIE 2023:

ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR PROMOŢIEI 2023

ŞI A CELOR DIN PROMOŢIILE ANTERIOARE

EXAMEN LICENŢĂ/DISERTAŢIE

– sesiunea iulie 2023 –

Perioada de înscriere la examenul de licenţă/disertaţie: 28.06 - 30.06.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, R.I.S.E., T.O.A.S., Artă sacră, G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.)

Examenele de licenţă şi disertaţie se vor susţine în perioada 04.07 - 07.07.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, T.O.A.S., R.I.S.E., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.) şi 12.07.2023 (Artă sacră). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.

Înscrierea la examenul de licenţă / disertaţie se va face la secretariatul F.I.F.T. (sala AS007) cu următoarele documente:

  • cererea de înscriere la examenul de licenţă / disertaţie completată cu datele personale (documentul se gasesşte la secretariat);
  • fişa de lichidare (documentul se gasesşte la secretariat);
  • acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare;
  • lucrarea de licenţă sau lucrarea de disertaţie printată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf);
  • chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă/disertaţie (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare);
  • 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (doar pentru absolvenţii de studii universitare de licenţă, nu şi cei de la master).

Absolvenţii din promoţia 2023 care nu vor susţine examenul de licenţă/disertaţie în sesiunile iulie şi septembrie 2023 şi februarie 2024, vor putea susţine examenul de finalizare a studiilor în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată.             

     DECANATUL

EXAMEN DE LICENȚĂ, SESIUNEA FEBRUARIE 2023:
ÎNSCRIEREA LA EXAMENUL DE LICENȚĂ:

Perioada de înscriere la examenul de licenţă/disertaţie:

  • 08.02 - 10.02.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, T.O.A.S., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.)
  • 30.01 - 03.02.2023 (R.I.S.E.)
  • 27.02 - 28.02.2023 (Artă sacră)

Examenele de licenţă şi disertaţie se vor susţine în perioada 14.02 - 17.02.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, T.O.A.S., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.), 06.02 - 10.02.2023 (R.I.S.E.) şi 1.03 - 3.03.2023 (Artă sacră). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.

Înscrierea la examenul de licenţă / disertaţie se va face la secretariatul F.I.F.T. (sala AS007) cu următoarele documente:

  • - cererea de înscriere la examenul de licenţă / disertaţie completată cu datele personale (documentul se gasesşte la secretariat);
  • - fişa de lichidare (documentul se gasesşte la secretariat);
  • - acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare;
  • - lucrarea de licenţă sau lucrarea de disertaţie printată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf);
  • - chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă/disertaţie (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare);
  • - 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (doar pentru absolvenţii de studii universitare de licenţă, nu şi cei de la master).

Absolvenţii din promoţia 2022 care nu vor susţine examenul de licenţă/disertaţie în sesiunea februarie 2023, vor putea susţine examenul de finalizare a studiilor în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente. 

Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată. 

EXAMEN DE LICENȚĂ, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2022
DESFĂȘURAREA EXAMENULUI DE LICENȚĂ:
⇒ Istorie: 06.09.2022, ora 930, sala AS001
⇒ Filosofie: 07.09.2022, ora 900, sala AS009
⇒ Teologie Ortodoxă Asistență Socială: 06.08.2022, ora 1000, sala AS011
⇒ Artă Sacră: 06.09.2022, ora 1400, sala AS011
⇒ Sociologie: 07.09.2022, ora 1100, sala AS001
⇒ Resurse Umane: 07.09.2022, ora 1100, sala AS001
EXAMEN DE LICENȚĂ, SESIUNEA IULIE 2022

      LUCRAREA DE FINALIZARE A STUDIILOR

ÎNSCRIEREA LA EXAMENUL DE LICENȚĂ:

Perioada de înscriere la examenul de licenţă/disertaţie: 29.06 - 01.07.2022 (toate programele de studii)

Examenele de licenţă şi disertaţie se vor susţine în perioada 05.07 - 08.07.2022 (IST, FIL, RU/SOC, TOAS, GISCEE, SOAS), 11.07 - 15.07.2022 (RISE), 27.06 - 08.07.2022 (AS). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.

Înscrierea la examenul de licenţă / disertaţie se va face în secretariatul facultăţii (sala AS007) cu următoarele documente:

  • - fişa de înscriere la examenul de licenţă / disertaţie;
  • - acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare;
  • - lucrarea de licenţă / lucrarea de disertaţie printată şi legată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf);
  • - chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă/disertaţie (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare);
  • - 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (cu excepţia absolvenţilor de la master).

Absolvenţii din promoţia 2022 care nu vor susţine examenul de licenţă/disertaţie în sesiunile iulie, septembrie 2022 şi februarie 2023, vor putea susţine în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.                                                               

Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor putea înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată (fără examene restante). 

DESFĂȘURAREA EXAMENULUI DE LICENȚĂ:
⇒ Istorie: 05.07.2022, ora 1000, sala AS009
⇒ Filosofie: 05.07.2022, ora 1000, sala AS001
⇒ Teologie Ortodoxă Asistență Socială: 05.07.2022, ora 1000, sala AS011
⇒ Teologie Ortodoxă Didactică: 05.07.2022, ora 1000, sala AS011
⇒ Sociologie: 06.07.2022, ora 1000, sala AS001
⇒ Resurse Umane: 06.07.2022, ora 1000, sala AS001
COMISII:
Programul de studii ISTORIE – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
Comisie:
Prof. univ. rdr. Silviu LUPAŞCU, preşedinte
Prof. univ. dr. Cristian APETREI, membru
Prof. univ. dr. George ENACHE, membru
Lector univ. dr. Decebal NEDU, membru
Lector univ. dr. Ovidiu COTOI, secretar
Prof. univ. dr. Constantin ARDELEANU, membru supleant
Conf. univ. dr. Mihaela LIUŞNEA, membru supleant
Programul de studii FILOSOFIE – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
Comisie:
Prof. univ. dr. Viorel ROTILĂ, preşedinte
Prof. univ. dr. Ion CORDONEANU, membru
Lector univ. dr. Viviana IVLAMPIE, membru
Lector univ. dr. Alexandra TEODORESCU, membru
Conf. univ. dr. Rarița MIHAIL, secretar
Lector univ. dr. Iulian GRIGORIU, membru supleant
Lector dr. asociat Liviu COCEI, membru supleant
Programul de studii RESURSE UMANE – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
Comisie:
Conf. univ. dr. Răzvan DINICĂ, preşedinte
Prof. univ. dr. Viorel ROTILĂ, membru
Lector univ. dr. Felicia CORDONEANU, membru
Lector univ. dr. Luminița IOSIF, membru
Lector univ. dr. Elisaveta DRĂGHICI, secretar
Lector univ. dr. Daniela RUSU-MOCĂNAȘU, membru supleant
Conf. univ. dr. Rarița MIHAIL, membru supleant
Programul de studii SOCIOLOGIE – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
Comisie:
Conf. univ. dr. Răzvan DINICĂ, preşedinte
Prof. univ. dr. Viorel ROTILĂ, membru
Lector univ. dr. Felicia CORDONEANU, membru
Lector univ. dr. Luminița IOSIF, membru
Lector univ. dr. Elisaveta DRĂGHICI, secretar
Lector univ. dr. Daniela RUSU-MOCĂNAȘU, membru supleant
Conf. univ. dr. Rarița MIHAIL, membru supleant
Programul de studii TEOLOGIE ORTODOXĂ ASISTENŢĂ SOCIALĂ – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
Comisie:
Pr. conf. dr. Cristian GAGU, preşedinte
Pr. lect. dr. Ovidiu SOARE, membru
Lect. dr. Gina Luminiţa SCARLAT, membru
Lect. dr. Valerica CELMARE, membru
Lect. dr. Luminiţa IOSIF, membru
Pr. lect. dr. Costel TOMA, secretar
Lect. dr. Gheorghe BUTUC, membru supleant
Lect. dr. Daniela RUSU MOCĂNAŞU, membru supleant.
Programul de studii TEOLOGIE ORTODOXĂ DIDACTICĂ – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
Comisie:
Pr. conf. dr. Cristian GAGU, preşedinte
Pr. lect. dr. Ovidiu SOARE, membru
Lect. dr. Gina Luminiţa SCARLAT, membru
Lect. dr. Valerica CELMARE, membru
Lect. dr. Luminiţa IOSIF, membru
Pr. lect. dr. Costel TOMA, secretar
Lect. dr. Gheorghe BUTUC, membru supleant
Lect. dr. Daniela RUSU MOCĂNAŞU, membru supleant.
 EXAMEN DE LICENŢĂ, SESIUNEA FEBRUARIE 2022
Desfăşurare:
- Filosofie: 22 februarie 2022, ora 11.00, sala AS009
- Resurse umane: 23 februarie 2022, ora 12.00, sala AS203 / AS201
Perioada de înscriere: 16.02 - 18.02.2022 (Istorie, Filosofie, Resurse umane, T.O.A.S.); 28.01 - 03.02.2022 (RISE); 21.02 - 22.02.2022 (Artă sacră)
Examenul de licenţă se va susţine în perioada 22.02 - 25.02.2022. Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă va fi afişată ulterior.
• Absolvenţii de la R.I.S.E. vor susţine examenul de licenţă online în data de 07.02.2022, începând cu ora 10.00.
Înscrierea la examenul de licenţă se va face la secretariatul F.I.F.T. (sala AS007) cu următoarele documente:
- cererea de înscriere la examenul de licenţă completată cu datele personale (documentul se găseşte la secretariat);
- fişa de lichidare (documentul se găseşte la secretariat);
- acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare;
- lucrarea de licenţă printată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf);
- chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă (în cazul absolvenţilor din promoţiile anterioare);
- 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică
Absolvenţii din promoţia 2021 care nu vor susţine examenul de licenţă în sesiunea februarie 2022, vor putea susţine în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.
Notă: Absolvenţii care nu au diplomele de bacalaureat în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată. 

EXAMEN DE LICENŢĂ, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2021
⇒ Filosofie, 7 septembrie, începând cu ora 09.30, în sala AS009
⇒ Resurse Umane, 7 septembrie, începând cu ora 12.00, în sala AS001
Teologie ortodoxă şi asistenţă socială, 7 septembrie, începând ora 09.00, sala AS011
Istorie, 8 septembrie, începând cu ora 09.30, în sala AS011
⇒ Relaţii internaţionale şi studii europene
⇒ Artă sacră

EXAMEN DE LICENŢĂ, SESIUNEA IULIE 2021
Perioada de înscriere la examenul de licenţă:
► Istorie, Filosofie, Resurse umane / Sociologie, Teologie ortodoxă asistenţă socială: 05 - 07 iulie 2021
► Relaţii internaţionale şi studii europene: 29 - 30 iunie 2021
► Artă sacră: 28 - 29 iunie 2021
Susţinerea examenului:
• Examenul de licenţă se va susţine în perioada: 12 - 15 iulie 2021 (IST, FIL, RU/SOC, TOAS), 05 - 09 iulie 2021 (RISE), 28 iunie - 09 iulie 2021 (AS). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.
Înscrierea la examen:
• Înscrierea la examenul de licenţă se va face online. Candidaţii vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele documente:
⇒ fişa de înscriere la examenul de licenţă (Anexa 1) completată cu datele personale (document semnat şi scanat);
⇒ acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare (document semnat şi scanat) (Anexa 3);
⇒ lucrarea de licenţă în format electronic (.pdf); lucrarea printată va fi adusă la secretariat până în ziua susţinerii, însoţită de un CD cu textul în format electronic (.pdf);
⇒ declaraţia privind autenticitatea lucrării (document semnat şi scanat) (Anexa 4);
⇒ chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare) (document semnat şi scanat);
⇒ 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică.
Atenţie!
!! Absolvenţii care mai au datorii către serviciile universităţii şi nu au fişele de lichidare semnate şi ştampilate vor fi contactaţi în vederea completării acestora.
!! Absolvenţii din promoţia 2021 care nu vor susţine examenul de licenţă în sesiunea iulie 2021, în septembrie 2021 sau februarie 2022 vor putea susţine în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.                              
!! Absolvenţii care nu au diplomele de bacalaureat în original la dosar sunt rugaţi să le aducă; în caz contrar, nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor.
!! Se pot înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată. 
!! Studenţii de la RISE sunt rugaţi să utilizeze site-ul Facultăţii Transfrontaliere pentru detalii: http://transfrontaliera.ugal.ro/index.php/ro/studenti/general/item-3.         
Comisii:
Istorie – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 13 iulie 2021, sala AS004, începând cu ora 9.30
Comisie
Prof. univ. dr. Constantin ARDELEANU, preşedinte
Lector univ. dr. Decebal NEDU, membru
Prof. univ. dr. Cristian APETREI, membru
Prof. univ. dr. Arthur Viorel TULUȘ, membru
Lector univ. dr. Ovidiu Soleriu COTOI, secretar
Conf. univ. dr. Constantin STAN, membru supleant
Conf. univ. dr. Cristian SANDACHE, membru supleant
Filosofie – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 13 iulie 2021, sala AS009, începând cu ora 09.30
Comisie
Prof. univ. dr. Ivan IVLAMPIE, preşedinte
Prof. univ. dr. Ion CORDONEANU, membru
Lector univ. dr. Iulian GRIGORIU, membru
Lector univ. dr. Alexandra Lucia TEODORESCU, membru
Prof. univ. dr. Viorel ROTILĂ, secretar
Conf. univ. dr. Rarița MIHAIL, membru supleant
Conf. univ. dr. Mihai ANDRONE, membru supleant
Resurse umane – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 14 iulie 2021, sala AS011, începând cu ora 09.30
Comisie
Conf. univ. dr. Cătălin Răzvan DINICĂ, preşedinte
Prof. univ. dr. Viorel ROTILĂ, membru
Lector univ. dr. Daniela RUSU-MOCĂNAȘU, membru
Lector univ. dr. Felicia CORDONEANU, membru
Lector univ. dr. Luminița IOSIF, secretar
Conf. univ. dr. Rarița MIHAIL, membru supleant
Lector univ. dr. Valerica CELMARE, membru supleant
Sociologie – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 14 iulie 2021, sala AS011, începând cu ora 13.00
Comisie
Conf. univ. dr. Cătălin Răzvan DINICĂ, preşedinte
Conf. univ. dr. Rarița MIHAIL, membru
Lector univ. dr. Daniela RUSU-MOCĂNAȘU, membru
Lector univ. dr. Valerica CELMARE, membru
Lector univ. dr. Luminița IOSIF, secretar
Lector univ. dr. Felicia CORDONEANU, membru supleant
Prof. univ. dr. Viorel ROTILĂ, membru supleant
Teologie ortodoxă asistenţă socială – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 12 iulie 2021, sala AS011, începând cu ora 10.00
Comisie
Pr. prof. dr. Ionel ENE, preşedinte
Pr. lect. dr. Ovidiu SOARE, membru
Lector dr. Gina Luminiţa SCARLAT, membru
Lector dr. Valerica CELMARE, membru
Lector dr. Luminiţa IOSIF, membru
Pr. lect. dr. Costel TOMA, secretar
Pr. asist. dr. Constantin OANCEA, membru supleant
Lector dr. Daniela RUSU MOCĂNAŞU, membru supleant
Teologie ortodoxă didactică – studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 12 iulie 2021, sala AS011, începând cu ora 13.00
Comisie
Pr. prof. dr. Ionel ENE, preşedinte
Pr. conf. dr. Cristian Gagu, membru
Pr. conf. dr. Lucian Petroaia, membru
Pr. lect. dr. Ovidiu Soare, membru
Lector dr. Gina Luminiţa SCARLAT, membru
Pr. lect. dr. Costel Toma, secretar
Pr. asist. dr. Constantin OANCEA, membru supleant
Artă sacră - studii universitare de licenţă, cu frecvenţă
• 1 şi 2 iulie 2021, sala AS011, începând cu ora 10.00
Conf. dr. Tudor IOAN, preşedinte
Conf. dr. Dumitru SORICA, membru (Universitatea din Bucureşti)
Conf. dr. LIliana NEGOESCU, membru
Conf. dr. Liviu-Adrian SANDU, membru
Lector dr. Gabriela GEORGESCU, secretar
Lector dr. Tudor ŞERBAN, membru supleant

EXAMEN DE LICENŢĂ, SESIUNEA FEBRUARIE 2021
Relaţii internaţionale şi Studii europene (la S.N.S.P.A.)
01.02 – 15.02.2021 – înscrieri (online);
22.02.2021 - se afișează rezultatele la proiectul de cercetare;
23.02.2021 - susținerea lucrării de licenţă (online).
ETAPA 1 (formalități de înscriere online - partea administrativă)
Înscrieri: 01 - 15 februarie 2021
Documente:
⇒ fişa de înscriere (se va completa și semna electronic; se transmite PDF);
⇒ declarație privind originalitatea lucrării (se va completa și semna electronic; se transmite PDF);
⇒ diploma de bacalaureat - copie legalizată sau copie certificată “conform cu originalul” și semnată de absolvent;
⇒ certificatul de naştere - copie legalizată sau copie certificată “conform cu originalul” și semnată de absolvent;
⇒ copie C.I. certificată “conform cu originalul” și semnată de absolvent;
⇒ certificatul de căsătorie – copie legalizată sau copie certificată “conform cu originalul” și semnată de absolvent, dacă e cazul;
800 RON taxa de licență;
⇒ 2 fotografii tip buletin (vor fi aduse la secretariatul Facultăţii de Istorie, Filosofie şi Teologie).
Încărcare documente administrative:
Vă rugăm să completați următoarele documente și să le încăcați pe link-ul Documente administrative (împreună cu celelalte informații și documente solicitate in formular) al specializarii studiate:
Fisa de inscriere
Declarație originalitate
Referat evaluare lucrare licență
Pentru a completa documentele PDF se folosește programul Adobe Reader DC. Acest program se poate descărca gratuit de la https://get.adobe.com/reader/
După deschiderea documentului PDF se accesează meniul View/Tools/Fill & sign/Open. În fereastra nouă se dă click pe Fill & sign, se editeaza câmpurile sau se bifeaza opțiunile, apoi se da click pe opțiunea Sign (se introduce semnatura, sau se selectează o semnătură existentă deja) și se salveaza documentul. După salvare nu se mai pot efectua  modificări; daca au apărut greșeli trebuie reluată toată procedura pentru documentul în curs.
IMPORTANT: Pentru a transmite on-line documentele, absolventul trebuie să se autentifice cu o adresă de email de pe GOOGLE care sa conțina numele și prenumele. Fişa de înscriere se transmite şi pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Încărcare documente administrative: https://forms.gle/724s792tpY1KBgPR8
ETAPA 2 (formalități de înscriere online - partea academică)
Lucrarea de licenţă și proiectul de cercetare se vor transmite online, în format .pdf, până la data de 15 februarie 2021, ora 23,59. (pe prima pagină se va face mentiunea conform cu originalul” și trebuie să apară semnătura absolventului)
Programarea examenului de licenţă
Proba 1: Proba de evaluare a cunoștințelor fundamentale şi de specialitate constă în predarea unui proiect de cercetare, cu tematică din aria relații internaționale.  Proiectul se va nota de către comisia de evaluare fără prezentare din partea candidatului. La data de 22.02.2021 se vor afisa rezultatele.
Proba 2: Susținerea on-line a lucrării de licență: 23 februarie 2021  (programarea pe ore și comisii se va face în data de 22 februarie).
Încărcare proiect de cercetare, lucrare de licență și referat de evaluare
Pentru încărcarea acestor documente vă rugăm să accesați linkul Proiectul de cercetare, lucrarea de licenta și referatul de evaluare, aferent facultății absolvite, și să completați informațiile solicitate.
Proiectul și lucrarea de licență pot fi în orice format (docx, pptx, pdf. etc), de preferat în format .pdf.
Referatul de evaluare va fi completat și semnat de către profesorul coordonator.
Toate documente trebuie încărcate complet, în formă finală, deoarece nu se mai poate reveni la link.
Important: Pentru a transmite on-line documentele absolventul trebuie să se autentifice cu o adresă de email GOOGLE, care sa conțina numele și prenumele.
Încărcare proiect de cercetare, lucrare de licenţă şi referat de evaluare:https://forms.gle/R6tKgP5SNMFEByGX9

EXAMEN DE LICENŢĂ, SESIUNEA FEBRUARIE 2021
În atenţia absolvenţilor din promoţia 2020 şi a celor din promoţiile anterioare
Perioada de înscriere la examenul de licenţă: 15.02 - 17.02.2021
Modalitatea de susţinere: online (pe platforma Microsoft Teams); faţă în faţă
Candidaţii vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele documente:
⇒ fişa de înscriere la examenul de licenţă (Anexa 1) completată cu datele personale (document semnat şi scanat);
⇒ acordul profesorului coordonator pentru susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare (document semnat şi scanat) (Anexa 3);
⇒ declaraţia privind autenticitatea lucrării de licenţă (Anexa 4): va fi întocmită după modelul din anexă, semnată şi salvată în format .pdf;
⇒ lucrarea de licenţă în format electronic (.pdf); lucrarea printată va fi adusă la secretariat până în ziua susţinerii, însoţită de un CD cu textul în format electronic (.pdf);
⇒ chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare) (document semnat şi scanat);
⇒ 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (vor fi aduse până în ziua susţinerii examenului).
Absolvenţii care mai au datorii către serviciile universităţii şi nu au fişele de lichidare semnate şi ştampilate vor fi contactaţi în vederea completării acestora.
Absolvenţii din promoţia 2020 care nu vor susţine examenul de licenţă în februarie 2021, vor putea să o facă în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.
Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă; în caz contrar, nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor.
!!! Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată.
Specializarea Teologie ortodoxă asistenţă socială
- desfăşurare: faţă în faţă, sala AS011
- data: 23 februarie 2021, începând cu ora 10.00
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - pr. prof. dr. Ionel Ene; membri - pr. lect. dr. Ovidiu Soare, lect. dr. Gina Scarlat, lect. dr. Valerica Celmare, lect. dr. Luminiţa Iosif; secretar -  pr. lect. dr. Costel Toma; supleanţi - pr. lect. dr. Constantin Oancea, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu
Specializarea Teologie ortodoxă didactică
- desfăşurare: faţă în faţă, AS011
- data: 23 februarie 2021, începând cu ora 14.00
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - pr. prof. dr. Ionel Ene; membri - pr. conf. dr. Cristian Gagu, pr. lect. dr. Ovidiu Soare, pr. lect. dr. Lucian Petroaia, lect. dr. Gina Scarlat; secretar - pr. lect. dr. Costel Toma; supleant - lect. dr. Constantin Oancea
Specializarea Resurse Umane
- desfăşurare: online, pe Microsoft Teams
- data: 25 februarie 2021, începând cu ora 10.00
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - conf. dr. Răzvan Dinică; membri - lect. dr. Luminiţa Iosif, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu, lect. dr. Felicia Cordoneanu; secretar - lect. dr. Valerica Celmare; supleant - conf. dr. Rariţa Mihail
Specializarea Sociologie
- desfăşurare: online, pe Microsoft Teams
- data: 25 februarie 2021, începând cu ora 10.00
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - conf. dr. Răzvan Dinică; membri - lect. dr. Luminiţa Iosif, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu, lect. dr. Felicia Cordoneanu; secretar - lect. dr. Valerica Celmare; supleant - conf. dr. Rariţa Mihail
Specializarea Istorie
- desfăşurare: online, pe Microsoft Teams
- data: 24 februarie 2021, începând cu ora 10.00
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - prof. dr. Cristian Apetrei; membri - lect. dr. Decebal Nedu, conf. dr. Cristian Sandache, conf. dr. Constantin Stan; secretar - prof. dr. Arthur Tuluş; supleant - lect. dr. Ovidiu Cotoi
Specializarea Filosofie
- desfăşurare: faţă în faţă, sala AS001
- data: 26 februarie 2021, începând cu ora 09.00
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - prof. dr. Ion Cordoneanu; membri - prof. dr. Viorel Rotilă, prof. dr. Ivan Ivlampie, lect. dr. Iulian Grigoriu; secretar - lect. dr. Alexandra Teodorescu; supleant - conf. dr. Mihai Androne

EXAMEN DE LICENŢĂ, SESIUNEA SEPTEMBRIE 2020

Perioada de înscriere la examenul de licenţă: 31.08.2020 - 01.09.2020     
Perioada de susţinere a examenului de licenţă: 02.09.2020 - 04.09.2020
Înscrierea la examenul de licenţă în sesiunea septembrie 2020 se va face online. Candidaţii vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele documente:
- fişa de înscriere la examenul de licenţă completată cu datele personale (document semnat şi scanat) (Anexa 1);
- acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare (document semnat şi scanat) (Anexa 3);
- lucrarea de licenţă în format electronic (pdf);
- declaraţia privind autenticitatea lucrării de licenţă (Anexa 4): va fi întocmită după modelul din anexă, semnată şi salvată în pdf;
- chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare) (document semnat şi scanat);
* 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică - vor fi aduse în ziua susţinerii examenului.
* lucrarea în variantă tipărită va fi adusă în ziua susţinerii, însoţită de un CD cu varianta pdf a tezei.
Absolvenţii care mai au datorii către serviciile universităţii şi nu au fişele de lichidare semnate şi ştampilate vor fi contactaţi în vederea completării acestora.
Absolvenţii din promoţia 2020 care nu vor susţine examenul de licenţă în sesiunile iulie 2020, septembrie 2020 sau februarie 2021, vor putea susţine în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.
Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor.
Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată.
Specializarea Teologie ortodoxă asistenţă socială
- sala: AS004
- data: 2 septembrie 2020, începând cu ora 10.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - pr. prof. dr. Ionel Ene; membri - pr. lect. dr. Ovidiu Soare, lect. dr. Gina Scarlat, lect. dr. Valerica Celmare, lect. dr. Luminiţa Iosif; secretar -  pr. lect. dr. Costel Toma; supleanţi - pr. lect. dr. Constantin Oancea, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu
Specializarea Teologie ortodoxă didactică
- sala: AS004
- data: 2 septembrie 2020, începând cu ora 10.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - pr. prof. dr. Ionel Ene; membri - pr. conf. dr. Cristian Gagu, pr. lect. dr. Ovidiu Soare, pr. lect. dr. Lucian Petroaia, lect. dr. Gina Scarlat; secretar - pr. lect. dr. Costel Toma; supleant - lect. dr. Constantin Oancea
Specializarea Resurse Umane
- sala: AS011
- data: 4 septembrie 2020, începând cu ora 12.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe zile şi ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - conf. dr. Răzvan Dinică; membri - lect. dr. Luminiţa Iosif, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu, lect. dr. Felicia Cordoneanu; secretar - lect. dr. Valerica Celmare; supleant - conf. dr. Rariţa Mihail
Specializarea Sociologie
- sala: AS011
- data: 4 septembrie 2020, începând cu ora 12.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe zile şi ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - conf. dr. Răzvan Dinică; membri - lect. dr. Luminiţa Iosif, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu, lect. dr. Felicia Cordoneanu; secretar - lect. dr. Valerica Celmare; supleant - conf. dr. Rariţa Mihail
Specializarea Istorie
- sala: AS011
- data: 2 septembrie 2020, începând cu ora 12.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - prof. dr. Cristian Apetrei; membri - lect. dr. Decebal Nedu, conf. dr. Cristian Sandache, conf. dr. Constantin Stan; secretar - prof. dr. Arthur Tuluş; supleant - lect. dr. Ovidiu Cotoi
Specializarea Filosofie
- sala: AS004
- data: 4 septembrie 2020, începând cu ora 10.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - prof. dr. Ion Cordoneanu; membri - prof. dr. Viorel Rotilă, prof. dr. Ivan Ivlampie, lect. dr. Iulian Grigoriu; secretar - lect. dr. Alexandra Teodorescu; supleant - conf. dr. Mihai Androne
!!! PROGRAMARE CANDIDAŢI LA EXAMENUL DE LICENŢĂ, IULIE 2020
 
 
Perioada de înscriere la examenul de licenţă: 01.07 - 03.07.2020
!!! pentru Artă sacră: 08.07 - 10.07.2020                     
Perioada de susţinere a examenului de licenţă: 07.07 - 10.07.2020
!!! pentru Artă sacră: 13 – 14.07.2020
 
Înscrierea la examenul de licenţă în sesiunea iulie 2020 se va face online. Candidaţii vor trimite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele documente:
- fişa de înscriere la examenul de licenţă completată cu datele personale (document semnat şi scanat) (Anexa 1);
- acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare (document semnat şi scanat) (Anexa 3);
- lucrarea de licenţă în format electronic (pdf);
- declaraţia privind autenticitatea lucrării de licenţă (Anexa 4): va fi întocmită după modelul din anexă, semnată şi salvată în pdf;
- chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare) (document semnat şi scanat);
- 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (!!! vor fi aduse în ziua susţinerii examenului).
 
Absolvenţii care mai au datorii către serviciile universităţii şi nu au fişele de lichidare semnate şi ştampilate, vor fi contactaţi în vederea completării acestora.
Absolvenţii din promoţia 2020 care nu vor susţine examenul de licenţă în sesiunile iulie 2020, septembrie 2020 sau februarie 2021, vor putea susţine în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.
Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor.
Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată. 
 
Specializarea Teologie ortodoxă asistenţă socială
- sala: AS011
- data: 7 iulie 2020, începând cu ora 10.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - pr. prof. dr. Ionel Ene; membri - pr. lect. dr. Ovidiu Soare, lect. dr. Gina Scarlat, lect. dr. Valerica Celmare, lect. dr. Luminiţa Iosif; secretar -  pr. lect. dr. Costel Toma; supleanţi - pr. lect. dr. Constantin Oancea, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu
 
Specializarea Teologie ortodoxă didactică
- sala: AS011
- data: 7 iulie 2020, începând cu ora 10.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - pr. prof. dr. Ionel Ene; membri - pr. conf. dr. Cristian Gagu, pr. lect. dr. Ovidiu Soare, pr. lect. dr. Lucian Petroaia, lect. dr. Gina Scarlat; secretar - pr. lect. dr. Costel Toma; supleant - lect. dr. Constantin Oancea
 
Specializarea Resurse Umane
- sala: AS011
- data: 8-9 iulie 2020, începând cu ora 09.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe zile şi ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - conf. dr. Răzvan Dinică; membri - lect. dr. Luminiţa Iosif, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu, lect. dr. Felicia Cordoneanu; secretar - lect. dr. Valerica Celmare; supleant - conf. dr. Rariţa Mihail
 
Specializarea Sociologie
- sala: AS011
- data: 8-9 iulie 2020, începând cu ora 09.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe zile şi ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - conf. dr. Răzvan Dinică; membri - lect. dr. Luminiţa Iosif, lect. dr. Daniela Rusu-Mocănaşu, lect. dr. Felicia Cordoneanu; secretar - lect. dr. Valerica Celmare; supleant - conf. dr. Rariţa Mihail
 
Specializarea Istorie
- sala: AS004
- data: 10 iulie 2020, începând cu ora 09.30 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - prof. dr. Cristian Apetrei; membri - lect. dr. Decebal Nedu, conf. dr. Cristian Sandache, conf. dr. Constantin Stan; secretar - prof. dr. Arthur Tuluş; supleant - lect. dr. Ovidiu Cotoi
 
Specializarea Filosofie
- sala: AS011
- data: 10 iulie 2020, începând cu ora 09.00 (după încheierea înscrierilor candidaţii vor fi programaţi pe ore)
- probe: susţinerea lucrării de licenţă; evaluarea cunoştinţelor fundamentale şi de specialitate
- comisia: preşedinte - prof. dr. Ion Cordoneanu; membri - prof. dr. Viorel Rotilă, prof. dr. Ivan Ivlampie, lect. dr. Iulian Grigoriu; secretar - lect. dr. Alexandra Teodorescu; supleant - conf. dr. Mihai Androne
 
Specializarea Artă sacră
- data: 13 - 14 iulie 2020
- probe: evaluarea cunoştinţelor fudamentale şi de specialitate; susţinerea tezei de licenţă (cu lucrări de pictură)
- comisia: preşedinte - prof. dr. Tudor Ioan; membri - lect. dr. Doiniţa Ilie (monahia Teodosia) – Facultatea de Teologie din Bucureşti, conf. dr. Liliana Negoescu, lect. dr. Gabriela Georgescu; secretar - lect. dr. Liviu Nedelcu
 
Specializarea Relaţii internaţionale şi studii europene
Înscrierea în vederea susţinerii examenului de licenţă la SNSPA cuprinde următoarele etape:
- Etapa I. În perioada 15-18 iunie 2020, la secretariatul FIFT va trebui să aduceţi următoarele:
1. Copie după Cartea de identitate;
2. 2 fotografii tip buletin.
Restul documentelor solicitate de SNSPA (copie diplomă bacalaureat, copie certificat naştere, căsătorie, taxa de 800 RON de candidat) vor fi realizate de secretariatul FIFT. Trimiterea tuturor acestor documente către SNSPA intră în atribuţia secretariatului FIFT.
Atenţie: Înscrierea în perioada 15-18 iunie 2020 la secretariatul FIFT va fi condiţionată de calitatea de integralist.
- Etapa II. Lucrarea de licenţă și proiectul de cercetare se vor încărca online de către candidat, în format PDF, pe linkul pus la dispoziţie de către SNSPA, până la data de 25 iunie 2020, ora 23,59. De urmărit linkul http://politice.ro/ro/sesiunea-iunie-2020-examen-de-licenta-universitatea-dunarea-de-jos-galati.
Atenţie: Lucrarea de licenţă şi proiectul de cercetare presupun acordul coordonatorului. Cadrul didactic coordonator va trimite, până pe 21 iunie 2020, referatul de acceptare în format electronic, cu semnătura sa electronică, către tutorele anului 3 RISE - prof. univ. dr. George Enache.
Atenţie: Fişa de înscriere şi Declaraţia privind originalitatea lucrării de licenţă se găsesc la:
Documentele se completează conform indicaţiilor de pe pagina web indicată mai sus şi se încarcă în link-ul documente administrative (în partea de jos a paginii).