Dosarele se vor depune în perioada 29.11 - 04.12.2023,
în timpul programului cu publicul, 1230 - 1430
Bursele de performanţă pentru activitatea de cercetare ştiinţifică (câte una pe facultate, indiferent de programul de studiu, licenţă sau masterat) se acordă începând cu anul al doilea de studii universitare de licenţă, prin concurs, pentru un an universitar, pe baza punctajului cel mai mare obţinut de candidat conform grilei de punctaj (Anexa 1).
Studenţii care doresc să aplice pentru acest tip de bursă trebuie să fie integralişti, cu media generală a anilor de studii minimum 8,50 (studenţii anului I de la programele de masterat trebuie să aibă media de admitere minimum 9,00) şi să depună la secretariatul facultăţii un dosar care trebuie să cuprindă următoarele documente:
- scrisoare de intenţie,
- scrisoare de recomandare,
- CV,
- documente care să ateste implicarea în activităţi de cercetare ştiinţifică în anul universitar 2022-2023.
Pentru a putea beneficia de bursă de performanţă pentru activitatea de cercetare ştiinţifică, punctajul obţinut în urma verificării documentelor care dovedesc implicarea în activităţi de cercetare ştiinţifică trebuie să fie minimum 20 puncte. Se punctează:
- calitatea de membru în contracte de cercetare naţională sau internaţională;
- premiile şi menţiunile obţinute la sesiuni de comunicări ştiinţifice interne / naţionale / internaţionale în anul universitar precedent, in calitate de student UDJG;
- publicarea de articole în reviste recunoscute la nivel naţional / internaţional, cu menţionarea afilierii la UDJG;
- activităţile inovative desfăşurate în anul universitar precedent;
- brevete de invenţie în anul universitar precedent (cereri de brevete depuse şi/sau brevete aprobate)
Data şi ora afişării: 29.11.2023, ora 1400
INFORMAȚII CAZĂRI
sala AS004 (26.09 – 01.10.2023) şi sala AS007 (02.10 – 06.2023)
Documente pentru înscriere:
Act adițional licență_An complementar
Contract de studii Licență + anexă
Contract de studii Master + anexă
Program înscrieri:
09 – 29.09.2023, 900 – 1530
30.09 – 01.10.2023, ONLINE (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)
02.10 – 05.10.2023, 900 – 1530
06.10.2023, 900 – 1330
Acte necesare pentru înscriere: copie CI/BI, carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II şi III licenţă şi II master), diploma de licenţă în original şi suplimentul la diplomă în original (anul II master).
Acte necesare pentru achitarea taxelor: CI/BI, contract de studii sau act adiţional înregistrat la secretariatul facultăţii (AS007), bon eliberat de secretariatul facultăţii cu valoarea taxei.
Studenţii admişi la BUGET (anul I în 2023/2024) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 26.09 – 13.10.2023.
Studenţii cu TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 26.09 – 13.10.2023. Cei care au achitat deja o parte a taxei în luna august, vor achita diferenţa până la 50% din taxa de şcolarizare în aceeaşi perioadă. Pentru taxa de şcolarizare achitată integral până la 31.10.2023 se aplică o reducere de 10% din cuantumul acesteia.
Coordonate pentru achitarea taxei on-line:
Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galaţi,
Cod fiscal 3127522,
Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
la explicaţia plăţii se vor menţiona: numele şi prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învăţământ - IF, taxă de şcolarizare.
Taxa de şcolarizare: licenţă 2700 lei, master 3.000 lei
Informaţii cu privire la cazare se găsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro
IMPORTANT!!! Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral procedura obligatorie de înscriere.
Puncte de încasare a taxelor
GRADAȚII DE MERIT PENTRU CADRE DIDACTICE
Regulament pentru obținerea gradațiilor de merit
ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023-2024
Contract de studii Licență + anexă
Contract de studii Master + anexă
TABERE STUDENȚEȘTI 2023
REZULTATE ACORDARE TABERE 2023
Liste studenți care au depus cerere pentru tabără de vară 2023
Comisia de selecţie a studenţilor beneficiari ai locurilor în taberele studenţeşti se va întruni în data de 20.06.2023, ora 1300, în sala AS007.
Data afişării: 23.05.2023, ora 1200
Cerere Tabere studențești 2023
Metodologie Tabere studențești 2023
CRITERII DE ELIGIBILITATE pentru taberele studențești
BENEFICIARII locurilor gratuite în taberele studenţeşti pot fi studenţii înmatriculaţi la forma de învăţământ cu frecvenţă, din ciclurile de studii universitare de licenţă şi de master, integralişti (studenţii care au promovat toate disciplinele de studiu din anul universitar anterior sau pe semestrul I în cazul studenţilor înmatriculaţi în anul I), în vârstă de până la 35 de ani.
Studenţii din anii terminali pot beneficia de loc gratuit în taberele studenţeşti chiar dacă au susţinut toate examenele privind finalizarea studiilor.
CALENDAR succint al modului de acordare a locurilor în taberele studenţeşti:
23 mai - afişarea metodologiei şi documentaţiei aferente de către facultăţi atât la loc vizibil, cât şi pe site-ul propriu;
24 mai - 14 iunie - completarea şi depunerea cererilor tip (Anexa nr. 4) de către studenţii care doresc ocuparea unui loc gratuit în cadrul taberelor studenţeşti organizate de MFTES - DGPTL prin CCS; formularul se găseşte la secretariatul facultăţii, sala AS007; cererile vor fi însoţite, dacă este cazul, de documentele justificative care atestă: implicarea în activităţi extracurriculare sau dovada că este caz social - orfan de ambii părinţi, provenit din casele de copii sau plasament familial, rom etc.;
14 iunie - desemnarea de către facultăţi a comisiei de selecţie a studenţilor beneficiari ai locurilor în taberele studenţeşti, formată din decan şi prodecan sau persoane desemnate de către aceştia (exclusiv studenţi) şi un reprezentant al organizaţiilor studenţeşti;
14 iunie - afişarea datei şi locului de întâlnire a comisiei de seleţie a studenţilor beneficiari ai locurilor în taberele studenţeşti;
16 iunie - întocmirea şi afişarea listei cu studenţii ce se încadrează în procentul de 20% cazuri sociale şi a listei cu studenţii integralişti care au depus cereri, ordonată după criteriile: medii obţinute în anul universitar anterior (media pe semestrul I în cazul studenţilor înscrişi în anul I), precum şi activitatea depusă în cadru organizat al universităţilor, la diverse manifestări culturale, artistice, ştiinţifice, sportive şi de voluntariat. Dacă este cazul, se va întocmi şi o listă de rezerve pentru fiecare categorie de studenţi;
19 - 20 iunie - analizarea listelor întocmite şi a cererilor depuse în plenul comisiei de selecţie şi întocmirea unui proces-verbal de selecţie cu studenţii ce vor beneficia de locuri în taberele studenţeşti;
20 iunie - semnarea de către comisie a procesului verbal de selecţie a studenţilor beneficiari de tabere şi transmiterea acestuia către secretariatul facultăţii;
21 - 23 iunie - primirea contestaţiilor;
26 - 27 iunie - întrunirea comisiei de soluţionare a contestaţiilor; întocmirea listelor finale cu studenţii beneficiari ai locurilor de tabără după soluţionarea contestaţiilor şi afişarea acestora până la data de 27 iunie 2023, ora 1600;
03 iulie - primirea de către Universitate a adresei emise de Casa de Cultură a Studenţilor conţinând inforrnaţii exacte despre: denumirea locului de tabără, adresa completă, persoana de legătură din cadrul Casei de Cultură a Studenţilor, seriile (perioadele), numărul de locuri;
04 iulie - repartizarea de către Universitate facultăţilor a locurilor de tabără, locaţiilor şi perioadelor;
05 - 06 iulie - întrunirea comisiei de selecţie şi întâlnirea cu beneficiarii locurilor de tabără; în funcţie de numărul locurilor alocate fiecarei facultăţi şi prin respectarea ordinii din listele finale, studenţii selectaţi pot alege una dintre locaţiile disponibile. Studenţii vor avea asupra lor atât carnetul de student, cât şi C.I./B.I./paşaport (original şi copie, copiile urmând a fi ataşate ulterior diagramelor de cazare întocmite de către CCS). În momentul întâlnirii comisiei cu beneficiarii locurilor de tabără se vor completa borderourile cu beneficiari întocmite pe serii (perioade) şi locaţii (Anexa nr. 3);
07 iulie - întocmirea de către secretariatul facultăţii a urrnătoarelor documente: proeesele verbale, listele finale cu studenţii beneficiari, borderourile cu studenţii beneficiari, centralizarea borderourilor cu studenţii beneficiari.
Cererile pot fi transmise și electronic pe adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
PROGRAM PENTRU ACORDAREA UNUI AJUTOR FINANCIAR STUDENȚILOR ÎN VEDEREA ACHIZIȚIONĂRII DE CALCULATOARE – PROGRAM EURO 200
ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR FACULTĂȚII DE ISTORIE, FILOSOFIE ȘI TEOLOGIE
Dragi studenți,
Vă invităm să participați la procesul de evaluare a cadrelor didactice și a mediului de învățare, derulat, în perioada 02-31 mai 2023, de către Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați.
Scopul evaluării este de a cunoaște nivelul de satisfacţie a studenţilor cu privire la calitatea procesului educativ-formativ și nivelul de satisfacţie a studenţilor în raport cu dezvoltarea profesională și personală asigurată de instituția de învățământ.
Evaluarea se realizează pentru facultatea și programul de studii (licență/master) la care sunteți înmatriculați.
Vă invităm să accesați platforma pentru evaluare la adresa: https://evaluare.ugal.ro/index.php/ro/ și să completați chestionarele online pentru evaluarea cadrelor didactice și a mediului de învățare.
Platforma pentru evaluare poate fi accesată doar în perioada 2- 31 mai 2023.
Data afișării: 02.05.2023
Studenții de la specializarea Relații Internaționale și Studii Europene sunt invitați să participe la concursul de eseuri studențești ce se va desfășura în perioada 17 - 19 mai 2023. Înscrierile se pot face până la data de 28 aprilie 2023, orele 00:00
ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR PROMOŢIEI 2022 ŞI A CELOR DIN PROMOŢIILE ANTERIOARE
EXAMEN LICENŢĂ/DISERTAŢIE
– sesiunea februarie 2023 –
Desfășurarea examenelor de licență/dizertație
Perioada de înscriere la examenul de licenţă/disertaţie:
- 08.02 - 10.02.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, T.O.A.S., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.)
- 30.01 - 03.02.2023 (R.I.S.E.)
- 27.02 - 28.02.2023 (Artă sacră)
Examenele de licenţă şi disertaţie se vor susţine în perioada 14.02 - 17.02.2023 (Istorie, Filosofie, Resurse umane/ Sociologie, T.O.A.S., G.I.S.C.E.E., S.O.A.S.), 06.02 - 10.02.2023 (R.I.S.E.) şi 1.03 - 3.03.2023 (Artă sacră). Programarea pentru susţinerea examenului de licenţă/disertaţie va fi afişată ulterior.
Înscrierea la examenul de licenţă / disertaţie se va face la secretariatul F.I.F.T. (sala AS007) cu următoarele documente:
- - cererea de înscriere la examenul de licenţă / disertaţie completată cu datele personale (documentul se gasesşte la secretariat);
- - fişa de lichidare (documentul se gasesşte la secretariat);
- - acordul profesorului coordonator pentru prezentarea şi susţinerera lucrării în faţa comisiei de examinare;
- - lucrarea de licenţă sau lucrarea de disertaţie printată, însoţită de un CD cu lucrarea în format electronic (.pdf);
- - chitanţa de plată a taxei de 600 lei pentru examenul de licenţă/disertaţie (pentru absolvenţii din promoţiile anterioare);
- - 2 fotografii tip buletin, format 3x4, realizate recent, pe hârtie fotografică (doar pentru absolvenţii de studii universitare de licenţă, nu şi cei de la master).
Absolvenţii din promoţia 2022 care nu vor susţine examenul de licenţă/disertaţie în sesiunea februarie 2023, vor putea susţine examenul de finalizare a studiilor în oricare altă sesiune a anilor următori doar cu plata taxei aferente.
Notă: Absolvenţii care nu au diplomele (de bacalaureat şi/sau de licenţă) în original la dosar sunt rugaţi să le aducă, în caz contrar nu pot fi înscrişi pentru susţinerea examenului de finalizare a studiilor. Se vor înscrie doar absolvenţii cu situaţia şcolară complet încheiată.
DECANATUL
Studenții și profesorii Facultății de Istorie, Filosofie și Teologie sunt invitați luni, 3 octombrie 2022, ora 14.00, în sala AS011, la deschiderea oficială a cursurilor facultății pentru anul universitar 2022-2023.
ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022 – 2023
sala AS004 (26.09 – 07.10.2022)
Program înscrieri:
09 – 30.09.2022, 830 – 1530
01.10 – 02.10.2022, ONLINE (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)
03.10 – 06.10.2022, 830 – 1530
07.10.2022, 900 – 1500
-
Pentru inscrierea online in anul universitar 2022-2023, studentii vor descarca, completa si retransmite pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. urmatoarele documente (impreuna cu o copie a cartii de identitate):
- pentru anul I, licenta: Anexa 1 si Anexa 2;
- pentru anul II, master: Anexa 1 si Anexa 5.
- Acte necesare pentru înscriere: copie CI/BI, carnetul de student şi legitimaţia de transport (anii II şi III licenţă şi master), diploma de licenţă în original şi suplimentul la diplomă în original (anul II master).
- Acte necesare pentru achitarea taxelor: CI/BI, contract de studii sau act adiţional înregistrat la secretariatul facultăţii (AS007), bon eliberat de secretariatul facultăţii cu valoarea taxei.
Studenţii admişi la BUGET (anul I) vor plăti taxa de înmatriculare de 100 lei în perioada 26.09 – 14.10.2022.
Studenţii cu TAXĂ vor plăti 50% din taxa de şcolarizare în perioada 26.09 – 14.10.2022. Cei care au achitat deja o parte a taxei în luna august, vor achita diferenţa până la 50% din taxa de şcolarizare în aceeaşi perioadă.
- Puncte de încasare a taxelor (numerar şi POS): corpul D, str. Domnească nr. 111 (26.09 – 14.10.2022, 900-1500) şi corpul U, str. Domnească nr. 47, sala U13 (26.09 – 14.10.2022, 900-1500).
Coordonate pentru achitarea taxei on-line:
Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galaţi,
Cod fiscal 3127522,
Beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi,
la explicaţia plăţii se vor menţiona: numele şi prenumele studentului, CNP, facultatea, programul de studii, forma de învăţământ - IF, taxă de şcolarizare.
Taxa de şcolarizare: licenţă 2700 lei, master 3.000 lei
Informaţii cu privire la cazare se găsesc pe site-ul http://campus.ugal.ro
IMPORTANT!!! Studenţii îşi păstrează caliatea de student NUMAI dacă parcurg integral procedura obligatorie de înscriere.
ACORDAREA GRADAȚIILOR DE MERIT PENTRU PERSONALUL DIDACTIC FIFT SEPTEMBRIE 2022
Calendar gradații septembrie 2022
Regulament pentru acordarea gradațiilor de merit pentru personalul didactic FIFT
Anexa 3. Declarație pe propria răspundere

ÎNCEPEREA ANULUI UNIVERSITAR 2021 - 2022





Vă rugăm, vizitaţi pagina tematică licenţă pentru examenul de finalizare a studiilor în sesiunile vară şi toamnă 2021, sesiunea de iarnă 2022!

Atenţie! Vă rugăm, vizitaţi pagina orar - licenţă pentru ultimele modificări, operate pe 6 octombrie 2020.


